Preču atgriešana
Kā rīkoties tad, ja iegādātā prece neatbilst Taviem priekšstatiem, un Tu vēlies to atdot atpakaļ 14 dienu termiņā?
Ja iegādātā prece neatbilst Taviem priekšstatiem, Tu to vari atdot atpakaļ likumā paredzētajā 14 kalendāro dienu termiņā no sūtījuma saņemšanas, un mēs Tev atmaksāsim naudu. Par preces atdošanu atpakaļ mēs Tevi informēsim pa e-pastu. Atpakaļ atdodamajai precei jābūt tīrai, un tai nedrīkst būt nolietošanas pazīmju. Sīkāku informāciju atradīsi darījumu noteikumos. Naudu par preci mēs nosūtīsim uz Tavu bankas kontu cik vien drīz iespējams, vēlākais 14 dienu laikā pēc atkāpšanās no līguma. Mēs preces neapmainām!
Preces atpakaļ atdošanas iespējas:
Vispirms, lūdzu, aizpildiet tiešsaistes preču atgriešanas veidlapu.
Preci nosūti mums atpakaļ, vēlams oriģinālajā iepakojumā ar visām ražotāja etiķetēm. Atpakaļ atdošanas veidlapā atzīmē preci, ko atdod atpakaļ, un uzraksti konta numuru, kurā mēs Tev atmaksāsim naudu. Rūpīgi iesaiņo atpakaļ atdodamo preci, lai to nesabojātu transportēšanas laikā.
Atgrieztos sūtījumus sūtiet caur kurjeru Omniva uz zemāk norādīto adresi. Šobrīd diemžēl nav pieejama cita iespēja, sūtījumus, kas nosūtīti ar citu kurjeru, nevarēsim pieņemt. Paldies par sapratni.
Preci nosūti ierakstītā sūtījumā uz šādu adresi:
“ATPAKAĻ ATDOŠANA”
Adrese (sūtījumam jānorāda visi zemāk minētie dati, tostarp tālruņa numurs):
OMNIVA LV (sorting center)
Packeta International 91217852
+371 27042424
Dzirnieku iela 24
Mārupe, Mārupes novads, LV-2167
Latvia
(Nesūti sūtījumu ar pēcapmaksu)
Izdevumus par atgrieztās preces nosūtīšanu sedz klients